GARANTIE EN KLACHTEN

 

Garantie

Wij geven om onze producten en doen ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.

 

Caren B garandeert de kwaliteit van de door haar geleverde producten gedurende 6 maanden na aflevering onder de volgende voorwaarden, met uitzondering van gebruiksslijtage, zoals ritsen, sluitingen etc.

 

Vanwege de aard van sommige materialen geldt voor alle kledingstukken tenzij anders vermeld in het (bijgeleverde) wasvoorschrift dat ze het beste met de hand gewassen kunnen worden in lauw water. Caren B adviseert om producten niet in de droger te drogen tenzij anders vermeldt. Eenmaal gewassen producten kunnen niet geretourneerd worden.

 

Aanspraak op de garantie kan alleen binnen 14 dagen na ontdekking van het gebrek middels een melding bij Caren B. Hierbij zijn de volgende spelregels van toepassing:

 

  1. Stel ons binnen 14 dagen na constatering van het gebrek op de hoogte. Dit doe je middels een e-mail aan info@carenb.nl of schriftelijk middels een brief aan:

          Caren B

          De Noor 45a

          7481 RL Haaksbergen

  2 .Geef een duidelijke omschrijving van het gebrek en voeg eventueel foto’s toe.

  3. Je ontvangt dan instructies van ons met betrekking tot het toesturen van het product. Voor de goede orde: stuur nooit het        product retour zonder eerst in overleg te gaan met ons.

 

Na inspectie van de aard en oorzaak van het defect en indien aan gestelde voorwaarden is voldaan, repareert of vervangt Caren B het artikel dan wel vergoedt Caren B de aankoopprijs of een deel daarvan, (ter keuze van Caren B), zonder dat je de kosten daarvan dient te betalen.

 

De verzendkosten worden alleen vergoed door Caren B als het defect valt onder garantie. De garantie omvat geen bijkomende kosten, zoals van in het kader van de reparatie of vervanging getroffen noodzakelijke voorzieningen.

 

De garantie is niet van toepassing indien:

  • Je wijzigingen aan het product hebt aangebracht;
  • Er sprake is van gebreken die ontstaan zijn door foutief of onoordeelkundig gebruik, zoals het niet in acht nemen van de bijbehorende gebruiksaanwijzing;
  • Het gebrek is ontstaan door opzet of grove onachtzaamheid;
  • Caren B niet (tijdig) in de gelegenheid is gesteld voor onderzoek van de klacht en het eventueel herstellen van het gebrek.

 

Goed om te weten

De op de website genoemde maten zijn uitsluitend als indicatie bedoeld. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.

 

De hond dient de kleding alleen te dragen onder toezicht van een volwassene. De hondenkleding is niet geschikt voor andere dieren zoals bijvoorbeeld katten.

 

De hondenkleding is ontworpen voor het comfort van je hond en veelal functioneel van aard. De meeste honden zullen geen enkele hinder van het dragen van kleding ervaren. Indien je hond het dragen van kleding toch niet prettig lijkt te vinden, wordt verder gebruik afgeraden. Caren B stelt het comfort van de hond voorop. Bij warm weer wordt (warme) kleding dragen uiteraard afgeraden!

 

Bij het gebruik van producten met handleiding dien je deze in acht te nemen. Bij twijfel met betrekking tot het gebruik, de gezondheidstoestand, conditie en of capaciteit van je hond dien je een dierenarts te raadplegen.

 

Let op: wij zijn niet aansprakelijk voor defecten tijdens het vervoer. Indien gewenst kan je de producten met verhoogde aansprakelijkheid versturen zodat alle schade te verhalen is op de vervoerder.

 

Caren B biedt geen garantie op afgeprijsde artikelen.

 

KLACHT
Het kan voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@carenb.nl.

 

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/http://ec.europa.eu/odr

Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. 

 

REVIEWS

We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur.

WebwinkelKeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier.

Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.