BESTELLEN EN BETALEN
Bestellen
Bestellen in onze webshop gaat heel eenvoudig. Al onze prijzen zijn inclusief BTW en exclusief eventuele verzendkosten.
- Plaats eerst de gewenste producten in het winkelmandje.
- Je kunt kiezen om snel direct te rekenen of log in op je account zodat jouw gegevens automatisch worden ingevuld.
- Bij direct afrekenen vul je de adres gegevens in. Deze gegevens hebben wij nodig om je pakket op het door jouw gewenste adres af te leveren of om contact met je op te nemen wanneer wij nog vragen hebben. In deze stap kunt je ook aangeven of je het pakket op een ander afleveradres wilt laten bezorgen dan je huisadres.
- Kies de gewenste verzendmethode.
- Kies de gewenste betaalmethode.
- Hier volgt een overzicht van je bestelling. Bij akkoord ga je door naar onze betaalprovider. Wanneer je je bestelling succesvol hebt afgerond, ontvangt je van ons een e-mail met orderbevestiging. Wanneer wij je bestelling verzenden, ontvangt je ook hiervan een bevestiging via de e-mail. In deze e-mail staat een Track & Trace code vermeld waarmee je jouw bestelling kunt volgen. Het is dus zeer belangrijk dat je het juiste e-mailadres opgeeft.
Betalen
Bij Caren B kun je jouw bestelling direct en veilig online afrekenen. We bieden verschillende betaalmethoden aan. Hiervoor rekenen we geen extra kosten.
- iDEAL
Met iDEAL kunt je jouw bestelling veilig en gemakkelijk afrekenen. Je betaald via de beveiligde internetomgeving van je eigen bank. Een account aanmaken is daarbij niet nodig. - Bancontact
Speciaal voor onze Belgische klanten is het mogelijk te betalen met Bancontact.
- Credit card
Voor je betaling in de webshop kun je ook gebruik maken van je credit card. De voorwaarden hieromtrent kun je vinden op de website van je credit card maatschappij.
- Paypal
Met Paypal betaalt u snel en veilig online. U dient hiervoor wel een Paypal-account te bezitten. - Giropay
Speciaal voor onze Duitse klanten is het mogelijk te betalen met Giropay. - Sofort
Sofort Banking is de andere internationale variant van iDEAL die erg veel gebruikt wordt in Duitsland.
Veel gestelde vragen
We doen er alles aan om je bestelling zo soepel mogelijk te verwerken, toch kan het soms voorkomen dat je nog een vraag hebt.
- Ik heb per vergissing verkeerde gegevens ingevuld bij het bestellen, wat nu?
Heb je je bestelling nog niet bevestigd, ga dan een stap terug in het bestelproces en pas de foutieve gegevens aan. Heb je je bestelling al geplaatst. Stuur dan een e-mail naar info@carenb.nl en wij zullen je gegevens dan aanpassen.
- Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, hoe kan dat?
Onze webshop stuurt je, direct nadat je bestelling is bevestigd, automatisch een e-mail met het besteloverzicht. Indien je deze niet ontvangt duid dit in de meeste gevallen op een onjuist ingevuld e-mailadres. Laat ons dit weten door een e-mail te sturen naar info@carenb.nl. Wij kunnen je dan een kopie van jouw bestelling alsnog toesturen. Vergeet niet je spambox te checken, misschien zit daar de bevestigingsmail.
- Ik heb iets besteld maar bij nader inzien wil ik toch annuleren, wat nu?
Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.
Enkel de kosten voor retour sturen van bij jouw thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten zijn afhankelijk van de grootte en het gewicht van je pakket en de vervoerder. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder.
Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de Caren B geretourneerd worden.
Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@carenb.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het artikel beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het artikel te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het artikel aan jou doorberekenen. Behandel het artikel dus met zorg en zorg ervoor dat dit bij een retour goed verpakt is.
- Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.